torsdag den 11. oktober 2012

EN TUR I SOMMERHUS

Hej :-)
I sidste weekend var jeg i sommerhus med min familie, da vi for nogle år tilbage købte sommerhus. Jeg kan rigtig godt lide den afslapning, hele familien har når vi er afsted.
Hver gang vi tager en tur i sommerhus, plejer vi at gå en tur til stranden eller til fjorden som det egentlig er. Nemlig Limfjorden.
Jeg ser en hvis mulighed for at tage billeder, når vi er på sådan en weekend, da naturen omkring huset er flot med en masse marker, fjorden og skov. I sidste weekend tog mig og min far hver vores mountainbike med, for at cykle gennem skoven og ned ad skrændterne ved "stranden". Det var rigtig sjovt at prøve, men man fik altså ondt i røven bagefter :-)!
 
- Da jeg endnu ikke har fået de nye billeder lagt over på computeren - kommer de senere :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar